zondag 19 juli 2009

1. Sichuan is een groot gebied met vele indrukken, Hoe stel je de reis nu voor? Wat denk je mee te maken? Te gaan zien/beleven?

Sichuan de plek waar ik naartoe ga. Alles wat ik vanuit deze provincie heb gezien ken ik van televisie en het internet. Om het nu met eigenogen te gaan bekijken zal een indrukwekkende ervaring worden. Het wordt een bijzondere reis waarvan ik hopelijk een mooie documentaire mee terug kan nemen naar Nederland zodat ik iedereen hier thuis een beetje kan laten proeven van hoe het er in deze provincie aan toe gaat.

2. Hoe denk je dat het maakproces zal verlopen voor jouw video/foto/verhaal?

Naast alle indrukken die ik zal moeten verwerken wordt dit uitdaging nummer twee in deze reis. Samen met marieke hoop ik een persoonlijke film af te kunnen leveren waarin veel verschillende mensen in naar voren komen en waarin onze avonturen en indrukken duidelijke naarvoren komen

3. Hoe denk je dat de samenwerking zal verlopen met de groep/ en met je buddy?

Ik ben erg benieuwd naar mijn buddy, het is altijd interressant om mensen vanuit andere landen en culturen goed te leren kennen. Hoop er van te kunnen leren en via haar een goed beeld te kunnen krijgen over Sichuan.

4. Wat hoop je te brengen en wat hoop je mee te krijgen? Wat wil je (algemeen en met je video/foto/verhaal) bereikt hebben als je weer naar Nederland teruggaat? En wat hoop je daar achter te laten?

ik hoop dat ik een duidelijk beeld kan laten zien over Sichuan hier in Nederland. Zelf weer veel geleerd te hebben van een andere cultuur en weer een levenservaring reiker te zijn.

1 opmerking:

Thomas van Alphen zei

Wat een wijze, wijze woorden. En nu hop, aan het bloggen! ....we missen je wel een beetje Dom, kom heel terug aub! Smakkerd van de boys and girls back in Breda

Een reactie posten